Anunt angajare Inspector de specialitate in administratia publica (cod COR 242203)

04.05.2023

Federația Română de Tenis dorește să angajeze o persoană pentru postul de Inspector de specialitate in administratia publica in cadrul Departamentului competitional.

Candidatul ideal

Experienta pe un post similar de minim 5 ani

Studii superioare cu diploma de licenta

Cunoştinţe operare PC - pachetul MS Office - nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL);

Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;

Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor;
Abilitati foarte bune de comunicare la toate nivelurile
Capacitate de analiza
Initiativa si orientare spre invatare
Persoana capabilă să lucreze cu termene limita

Descrierea atribuțiilor

-elaboreaza/actualizeaza regulamentul cu criteriile si conditiile de atribuire a licentelor pentru organizarea competitiilor pe teritoriul national, inclusiv a competitiilor internationale;

- colectează solicitările pentru licentele de organizare a competiţiilor si in colaborare cu Departamentul Tehnic si cu Comisia de competiţii şi clasamente, intocmeste si prezinta Comitetului Director, proiectul de calendar cu competiţiile interne si internaţionale;

- monitorizeaza organizarea si desfasurarea competitiilor oficiale de tenis pe teritoriul national, in baza normelor si regulamentelor adoptate si omologheaza rezultatele acestora;

- in colaborare cu departamentul tehnic, analizează fiecare competiţie din calendarul federaţiei şi face propuneri de stimulare a sportivilor, antrenorilor şi personalului de specialitate implicat in pregătirea şi desfăşurarea fiecărei competiţii;

- tine evidenta structurilor sportive afiliate, a sportivilor legitimati, efectueaza vize, transferuri si legitimatii noi-pe tot parcursul anului;

- tine evidenţa computerizată a rezultatelor tuturor competiţiilor din calendarul federaţiei, sub toate aspectele şi pe această bază, intocmeşte clasamentele sportivilor pe categorii de varsta si al structurilor sportive afiliate la FRT ;

- asigură protecţia datelor şi informaţiilor gestionate şi dispune măsuri de prevenire a scurgerii de informaţii clasificate;

asigura respectarea normelor de protectia muncii, prevenirea si stingerea incendiilor;

- îndeplineşte orice alte atribuţii încredinţate de conducerea FRT sau rezultate din legi

şi alte acte normative.

 

 



Beneficii:
Salariu motivant
Avantajul de a face parte dintr-o echipa unita si dinamica
Posibilitatea de crestere profesionala
Program de lucru cu normă parțială de 4 ore/zi

Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:

-cerere de înscriere la concurs în care să specifice postul

-Curriculum vitae

-certificat de studii

-adeverință din care să reiasă vechimea în muncă

-copie CI

-copie certificat de naștere

-acord de prelucrare a datelor personale în procesul de recrutare

Concursul pentru ocuparea postului de Inspector de specialitate in administratia publica în cadrul dep. Competitional se va desfășura la Federația Română de Tenis, str. Pierre de Coubertin nr. 16, sector 2, București și va consta într-o singură probă: interviu nestructurat.

Informații suplimentare pot fi solicitate la adresa de e-mail office@frt.ro.

Graficul desfășurării concursului

Activitate

Termen/Perioada/Observații

Depunerea dosarului de candidatură

De la data publicării anunțului până la data de 12.05.2023, ora 16.00

Verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs

15.05.2023

Afișarea listei candidaților care nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs

Atenție! Această etapă a concursului nu se contestă

16.05.2023

Desfășurarea probei de interviu

17.05.2023

Afișarea rezultatelor la proba interviului

18.05.2023

Depunerea contestațiilor la adresa de e-mail office@frt.ro

19.05.2023, până la ora 14.00

Soluționarea contestațiilor și afișarea acestora pe site-ul www.frt.ro

22.05.2023

Dosarele de concurs se depun la Registratura FRT din str. Pierre de Coubertin nr. 16, sector 2, București pana la data de 12.05.2023, ora 16.00.